Pilska finnar!

Nu har jag överstökat Finska pinnarna. Jag och mamma delade upp vem som skulle baka vad till jul.
Lussekatterna får jag vänta med till vi kommer upp till Laxsjö, har ju ingen bakmaskin om man säger så! Hihi!
Sen har jag bara en sak kvar att baka!

Skönt att jag bara jobbar kvällar nu, men jag missar Robinson som jag såg skulle vara både torsdag, fredag och finalen på lördag!
Jaja, i helgen ska vi ut och slåss på stan. Vi blir alltid ovänner om vi inte kommer ut med en detaljerad färdplan hur vi ska gå och vad vi ska handla på den och den affären. Snabbt ska de gå! Usch för stan, hatar den, så förstår inte varför man ska spara till det är mest med folk och stress egentligen?

Och så hördes det som att Danne skulle få finbesök ikväll. Självaste regionchefen för MQ. Inte varje dag kanske?

Nu är nog mina finnar klara!












KOMMENTARER:
Erika

Haha, själv slängde jag ihop en lussedeg idag UTAN bakmaskin x) Den är så jädra jobbig (?) att diska ;)

Perfekt blev degen också, förmodligen för första och sista gången... x)



Fan så gott det lät med Finska pinnar... Nu blev jag sugen!



Jag tänkte prova på att göra rullrån också... Ett möjligt failure lurar bakom den tanken... ...



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: