Och turen fortsätter...

Inte i rätt riktning skulle man ju kunna påstå.
Jag trodde jag var fri från parasiten, men så igår morse låg jag och kräktes.
Och hela natten har jag haft toarally.
Så jag är inne på 8:e dagen med den här skiten, rent ut sagt!

Sen igår fick jag för mig att min iPhone skulle fungera så mycket bättre om jag tog hem de nya uppdateringarna.
Sådär mitt i natten då jag inte kunde sova.
Det sket sig ju det med, och telefonen dog då iTunes slaktade allt vad nu programvara och systemstöd heter.
Så enda sättet var att återställa den till fabriksinställningarna. Gick ju helst smärtfritt och bra tills man skulle starta upp telefonen igen.
Sätt i ett giltigt simkort. Yes! UTAN PIN-KOD! Va?
Så där sitter jag med en död telefon i aktiveringsläge med ett simkort med kod.
Hur jag än försöker säger den att det inte är ett giltigt simkort då den har just koden.
Bajs!

Så om någon försöker nå mig så vet ni varför det är kört!
Får vänta till ikväll då min räddare i nöden Bea kommer förbi med sin iPhone 4 och sitt microsimkort utan pin-kod, då ska vi nog kunna lösa detta!

Lite tur?












KOMMENTARER:
Nathalie

vilken är din favorit på julbordet?:D svara gärna här:

http://liborius.blogg.se/2010/december/julbord.html#comment

Erika

Haha! Fyfan rent ut sagt, vilken otur!

Sånt där gör mig galen, åsså ska det alltid hända när man är sjuk...



Kram på dig och hoppas både skiten och telefon ordnar upp sig snart!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: