Lite tur?

Efter att ha haft otur och haft den här dumma parasiten i tarmarna nu snart en vecka så tycker då jag att turen kan få vända så jag vinner på Lotto ikväll!
Rättvist och bra! För nu har jag så många planer.
Har sett en ny snygg bil jag vill ha. En större. Det måste vi ju ha till vi skaffar en hund till.
Och nej, mamma och pappa! Vi ska inte skaffa Wilma förrän vi har hus och kommit bort från den här stan!
Ett hus med stor tomt, då kan vi till och med ha tre hundar! Moltas, Wilma och Beda!

Har ju en plan. Men som sagt, jag och mina smidda planer brukar inte bli mer än en gröt i slasken.

Nu ska jag ner i tvättstugan en sväng, sen se vad det blir för gourmetmiddag idag då.
Blåbärssoppa?

Sen kommer min gubbe hem från jakten. Då ska vi mysa i soffan och hålla tummarna på Lotto-dragningen!
Och så är det ju Patriks Combo!

Ser ni svanen?













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: