Julen som var

Det blev en lite annorlunda jul i år.
Först hade vi Moltas som skulle ha mest uppmärksamhet med snören och tape.
Han heter ju inte King of Lace i stamtavlan utan anledning om man säger så. Men han hade också fullt upp med att öppna sina klappar och sen slakta det han fick. I Mollebloggen finns bilder på hans jul.
Sedan fick jag ha älsklingen helt för mig själv hela julen också, det var mys.
Vi fick också reda på något stort, något som är lite hemligt och som fortfarande är väldigt litet.
Mer kan jag inte avslöja!

I julklapp fick jag en Kitchen Aid! Som jag önskat mig en sådan, och mamma och pappa hade fixat en orange till mig! De vet då verkligen hur jag vill ha det!
Som att det inte vore nog fick vi en stor orange kökslampa också!
Har ju inte kommit till skott att skaffa oss en egen, så den blev perfekt!

Jag fick ett vidvinkelobjektiv till kameran, filter och motljusskydd av Danne. Och en fransk manikyr till hos Cissi på Wellnes!

Och av hans föräldrar fick jag en supersnygg stallykta och presentkort.

Plus en massa annat!

















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: