En blomma!

Idag kom älskling hem med en fin blombukett till mig!
Lite oväntat kan jag säga, jag är ju inte en sån som begär blommor och massa annat från min pojkvän för att få bekräftat att jag älskar honom. Det gör jag ändå ju!
Roligt i alla fall, tack gubben!

Var in på Pantbanken förut och hämtade massa böcker till pappa som han beställt.
Blev sugen på en ring, han sa nåt om diamant och karat. 1200 skulle de ha för den, var kanske värd 20 000.
Men sånt där ska man ju kunna innan. Kanske ska slå mig in på den marknaden istället för fonderna?

Usch imorgon är det lördag, hemska lördag. En lördag på stan...
Det kanske var stressmage jag hade i morse. Trodde först jag hade fått återfall av parasiten, men nu när jag tänker efter kanske de var all god glass vi åt igår?

Ikväll kommer vi göra en karta över stan och numrera ställena vi ska gå på och köpa vad vart. Smart!
Vi satsar på att få allt överstökat på 30 minuter!

Vad spännande julkalendern är nu!













KOMMENTARER:
ICORNR

Visa din blogg på iPhone med ICORNR!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php

Erika

Haha! Ja, jag fattar inte hur han kan tycka att det där är bekvämt x)

Inte långt alls kvar! Bara 4 dagar nu :)

Hoppas ni får en supermysig jul!



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: