Apelsinglögg

Helgen i extrem korthet nu först då.
Var på middag hos Dannes föräldrar igår. När vi kom hem märkte jag att Östersundssjukan fortfarande sitter i.
Inne på 2:a veckan nu. Men jag försöker övervinna den genom att bara äta mer, någon gång måste ju tarmarna ge med sig och släppa ut parasiten!

Så idag bjöd gubben min på supergod mat! Det blev kyckling stekt i någon tex-mex bladning och så massa grönsaker i pitabröd och en helt fantastisk vitlökssås.
Ingen gör så god vitlökssås som min älskling och Kebab City!

Innan maten skulle jag till och göra drömmar, pepparkaksdrömmar.
De blev så goda, så måste göra en sats till och ta med mig till Laxsjö sen när vi åker upp allihopa mot jul!

Och så Blossas Apelsinglögg till det!
Mys!















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: