Trött hund

Jag tror Moltas fortfarande är trött sedan igår. Han somnar innan han ens hunnit lägga sig ner.
Eller så lägger han sig och ska busa och bita på benet, men så somnar han med det i munnen.
Vi var då, som ingen kan ha missat, på utställning i Svenstavik.
Moltas fick BIR-valp och Hp pris.
Sedan gick vi vidare till finalen som skulle hållas fem timmar senare. Inte ens Dollarstore kunde döda den tiden.
Tio minuter där inne och vi kom ut med ett nytt gosedjur till Moltas och en deodorant till Danne.
Bara att åka tillbaka till utställningsplatsen och leta skugga.
Usch för stekande sol sådana dagar. Det blir ju så synd om hundarna i värmen.
Vi hade i alla fall riktigt kul! Vi fick träffa fler Bulleägare och gosa med fler underbettsdjur.
Många ville fotografera Molle och komma och hälsa. Roligt!



Moltas med sin nya kompis Bror, från Piteå!


Jaha, min klädsel då?
Vit blazer, nån röd-rutig puffklänning, vanliga jeans och sneakers.





Nu ska jag hacka massa vitlök, hade jag tänkt mig!












KOMMENTARER:
Madde

ÅÅÅååh vad fin blazern var :D!!!!!!!!!! <3

Lizete

Fin han är , såg många fler bilder du har tagit på honom :) har själv en labbe tjej snart 3år :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: