Hotellfrukost

Jahaa! Vad skönt det är att börja sent! Då går man ut en kort promenad med världens tröttaste hund när man lyckas vakna, sedan går man och lägger sig igen och sover till man ska börja jobba! Inte för jag tror att jag kommer sova till 16.00...

Igår var mor, far och lillebror in till stan. De höll på flytta in Ante som ska bo i vår gamla lägenhet på berget.
Fick skjuts hem från jobbet, sedan tog jag Moltas på en långgåing ända dit! Hjälpte till så gott det gick så nu är det mesta i ordning där.
Synd bara att han inte vet vad han ska göra nu när programmet han skulle gå inte blev av. Får hoppas det drar igång snart ändå!

Vad har hänt mer i helgen då? Jo Danne har fått till nästan ett helt hål i armeringsväggarna som är i denna lägenhet.
Vi ska upp med högtalarna, jo hejsan. Tur han kan sno med en riktig slagborr från jobbet så vi får upp skiten någongång. Har ju en del filmer... och listan på de man vill "låna" börjar fyllas på.
Om bara Ö-bostäder kunde få tummen ur och förklara hur fan det går till det här med fiber-lan-mega-jan.
Installation eller driftsättning, igång inom 24 timmar, bara att plugga in nätsladden.
Men vad tusan ska vara i plåtskåpet då, undrar jag?
Jag är blir så less!
Nu sitter man bara på ett mobilt, men tur är väl det!
Ska i alla fall ringa dit sen, för nu står det i tidplanen att det är klart!
Och så ska jag ringa Djursjukhuset och säga att de får boka av operationen.
Tur vi fått nummer till en privatveterinär nu, det säger jag bara!

Nästa helg åker jag och älsklingar till Gävle. Ska bli så mys att komma bort från allt, göra något annat, se något annat, och så klart äta hotellfrukost!

Nu går jag och lägger mig!














KOMMENTARER:
elin - fotoblogg

så fruktansvärt vacker varelse :) kika in våran old victorian bulldog :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: