Förresten

Sa jag att jag hade fått förlängt på jobbet?
Kanske inte, men nu har jag det i alla fall. 80% tjänst fick jag också, så perfekt!
Funderar på vad jag skulle vilja göra sen, Rättsvetenskap, låter inte det häftigt?
Men jag vill ha något arbete där jag kan kombinera mitt liv med Moltas, och kanske en Esther och Morris och...

Nu har vår tv-bänk kommit fick jag höra. Vad kul för den! Danne lär inte montera upp den ikväll, han fiskar den token!

Sanna var här med lill-Miller förut, det var kul. Så den lilla krabaten växt! Nu var han nästan lika hög som Moltas!
Efter det hade man åter igen en trött hund.

Har så mycket bilder på kameran, men det är så segt att lägga in på den här lill-datan jag har.
Tog ett kort på Moltas nu istället med webcamen, men vadå pixlar?















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: