Den satans tv-bänken!

Har äntligen kommit och älskling passade på att montera ihop klossen medan jag var hemma och hade semester!
Jobbade första dagen idag igen och hade ett riktigt långpass. Som tur var är jag ledig imorgon.
Fick lönespecen idag också så nu är jag taggad att jobba igen!



Hemma i byn byggs det på garaget, har massa bilder på skapelsen, men de är i kameran och jag orkar inte just nu. Faktiskt är jag så lat så denna bilden på tv-bänken tog jag från soffan som jag sedan överförde med bluetooth för jag inte orkade släpa in någon sladd och dona.
Men så blev det i alla fall.

Och nu har min nästa stora fråga börjat gro i mitt bakhuvud. Vad fan ska man ha på sig under utställningen i Sandviken då? September, är det höst och vinter då? Eller det ligger i Gävle, är det sommar där?















KOMMENTARER:
Erika

Najs! Skönt att äntligen fått hem den?



Gör som tanterna gör, packa med kläder för alla väder...x) Byta om kan man alltid göra i baksätet:P



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: