Kortkommandon

F1 F2 F3 F4 F5 F6 F7 F8 F9 F10 F11 F12. Dom kan jag.
Sedan kan man sätta Shift och Ctrl och Alt och Ctrl+Alt FRAMFÖR alla F-nummer också! Kan nästan alla.
Och därefter är det ju ett helt alfabet på tangentbordet som de alla fyller en alldeles egen, särskild funktion i yrket.
Jag längtar tills allt går som på räls, då man kan ägna all koncentration till att lyssna och konversera med kunden och vara sådär finurligt trevlig.

Idag fick vi erbjudande om lägenheten på Bergsgatan 4B. Jag kan skriva ut det nu.
Imorgon ska vi åka och titta på den, är den lika skabbig som den förra vi var och tittade på får det nog vara, men jag hoppas verkligen inte det bott ännu en gammal alkis i den vi har fått erbjudande om nu.
Då ska jag sätta lillebror i sommarjobb.
Först ska vi flytta ut honom från Svenstavik, sedan blir det då kanske vi som ska flytta ut ur denna och in i den andra och sen ska Ante flytta in i den här.
Hoppas den är schysst.

Och så vill jag bara säga att jag verkligen håller alla tummar för moster Birgitta, och grattis!
















KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: