Snorig

Åh jävla sjukdom! Jag tror jag glömt hur det är att vara förkyld på riktigt.
Menar, under mina år i gymnasiet så har en liten tillstymmelse till ont i halsen eller lite snor i näsan varit en riktig förkylning! Allt för att få vara hemma.

Men imorgon måste jag ringa jobbet och försöka boka in pass.
Lägenheterna blir allt dyrare nu!

Imorgon kommer mamma och pappa in. De är så illa tvungna.
Mitt bredband ligger sedan några veckor tillbaka på Statoil och väntar på att MOTTAGAREN ska hämta ut paketet.
Sedan ska jag och mamma gå på Gina.
Tro det eller ej, jag har inte varit in på stan sedan Monki öppnade. Jag var in där och vände.
Det häftigaste med den affären var det svarta golvet...
Aja, så det blir premiär på Gina Tricot i Östersund imorgon.
Vad har det mer öppnats där, MQ?

Tacka vet jag Internet!
Jag haaatar att gå i affärer och hålla på anstränga mig för att titta, vika upp, vika igen, bläddra i klädställningar och jävlas med klädhängare.
Jag haataar att trängas bland folk och jag haaatar att stå i kö.
Jag haaatar att shoppa.
Punkt.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: