Nöt

Igår under mitt jobbpass passade jag på att utnyttja jobbets fördelar - prata hur mycket telefon man vill, bara det sker under rast såklart.
Ringde min stackars pojkvän som får stå ut med mig varje gång jag har rast. Snappade upp en banan på väg från  chokladmaskinen lyckades jag med också.
Mitt fina headset, det med mitt namn på ÄVEN var ivägen för mitt bananätande. Jag tyckte jag var megasmart då jag vickade upp micken. Det som inte var så smart var att Danne inte längre hörde ett ord av vad jag sa.
Zandra mittemot fick sig ett gott skratt i alla fall...

Idag har jag stått och skrubbat Dannes jacka med Vanish Oxi Action... aktivt syre... luktar surt... sved som fan på händerna efter ett tag... Skulle använt handskar. Jag och mina sönderätna nagelband.
Nu gör det förbannat ont.

Nu har jag hittat mitt drömhus! Och vem kunde ana att det skulle bli i Ytterån.
Jag vill ha, jag ser bara potential i det! Vad jag ska göra, hur, när, med vad!
Och jag ser hela den stora mysiga tomten till alla våra nio bulldogars fördel.

Men vi börjar med en Moltas.












KOMMENTARER:
Madde

SV: Tänker på dig med, men nu är i alla fall "saken" borta :D! Hon blev opererad för någon dag sedan och kommer hem efter helgen :) Såååå skööönt att det är över :)

Madde

Haha hoppas att ni köper huset :D!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: