Något lätt irriterad

Varför fungerar det inte?!
Nu har jag förlorat 9.47 kronor på kuppen också, helvetes jävla skit!

Ipredator, jag har gjort ett konto och ska till och betala de där 149 kronorna för tre månader, men det kommer upp ett felmeddelande. Och jag vägrar uppge kortnummer när det ska finnas en direkttjänst genom internetbanken.
Men i helvete heller!
Så jag tyckte jag var skitsmart när jag drog över 149 kronor (avgift 7.49) via Payson, för att kunna dra över direkt.
Det fungerade ju inte alls! Kommer upp samma irriterande felmeddelande.
Och Ipredator kommer inte fram som någon mottagare, vad är det här för buffel och båg?!
Då tog jag tillbaka mina pengar. (Ytterligare en avgift på 2 spänn!)
Och det betyder att jag inte lyckats fixa Ipredator.
Att det ska vara så svårt att vara illegal!!

Ne, nu jävlar laddar jag hem OLAGLIGT!
- Bodström, HÖR DU DET?!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: