Kyrkobladet

Nyss damp en kyrkotidning in genom brevinkastet.
Det påminde mig om att gå ur Svenska kyrkan, och det är nu omedelbart!

Det är nog inte svininfluensasymtom jag visat på, med tanke på Svenska kyrkan.
Har bara lite ont i halsen nu, så jag hoppas förfan jobbet ringer mig så jag får jobba helgen!
There's a hole in my pocket... Minns ni Hard-Fi - Cash Machine?
Skitsamma.

När Danne kommer hem ska vi upp på Mabil igen och titta på en ny Volvo.
Förra veckan var vi och provkörde en XC70 D5 AWD. Danne har kommit på att han kör över 2500 mil/år, så nu ska han tjäna på det genom att skaffa en dyrjävla diesel.
Jag hade gått med på det om det varit en XC60!


Gå ner i pris nu älskade bil!

Prio ett: Hus / insatslägenhet
Prio två: Hundvalp
Prio tre: Ny bil


Och förlåt älskling, nu kan jag inte hålla mig längre!

- Att det ska bli så mycket billigare att importera från Tyskland, säger Danne och läser på schampoflaskan.
- Är den från Tyskland? frågar jag.
- Ja eller vad det nu är för språk...
Jag tar flaskan från honom.
- Engelska?

HAHAHAHA!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: