Hick

Jävla hicka, och Danne vägrar ge mig mer av den goda laktritschokladen... bara för att jag ätit upp mer än halva helt själv så är det som är kvar hans!
Jag tror definitivt att choklad skulle hjälpa.

Idag har jag jobbat tre timmar, 30 minuters ob är inte helt fel heller.
Och så fick jag, eller tog jag mig idag en 118100 jacka. Tvingade på Sophie en också, Thomas ville ju inte ha en så nu är jag inte supernerd själv i alla fall!

Nu ska jag börja tjata på far om Comhem bredbandet.
Vi betalar 170 spänn idag för 0.2jävlambt/s när de finns 2mbt för 199. De är ju förjävligt!

Hick igen... DANNE!!













KOMMENTARER:
Sophie

fi-fi-fiiiinjackan!

Vad mysigt söta vi ska vara tillsammans sådär lagomt till vintern

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: