KÖRKORT!

Första gången var nervöst. Den här gången var NERVÖSTx2.
Och det känns bara så skönt att slippa göra om något liknande igen.

I morse kändes det absolut inte som jag skulle klara det den här gången heller.
Men jag fick världens skönaste gubbe från Umeå som jag satt och pratade kebab med under hela resans gång.
Jag klarade körkortet utan några som helst anmärkningar.
Sedan fick jag själv köra tillbaka körskolans bil till körskolan.
Det var nästan det hemskaste av allt!

Jag fick till och med fickparkera!

Ikväll blir det tårta!













KOMMENTARER:
jenniferwallenqvist

Grattis linn älofsson ;) härliiigt att ha körkort va ? :D ja har kommit en bra bit på vägen så ja hoppas ja har mitt innan ja fyller 19 :) saknar dig BAAMSEKRAAAAM <3

Jessie

GRATTIS LINN! :D

Emelie

Men underbart! Bra jobbat.

Grattis =)

Madde

GRAAAAAAAAAAATTIS BABY!!! <33333

Moster i Tullsås

Ett stort GRATTIS till dej.Skönt nu är det där gjort.

Kramar från oss,hälsa Danne pojken.

mary

GRATTIS LINN!! FYFAN Vad skönt för dig!!!!!!!!!!!!

Cissi

Härligt! Grattis!! :D

Cat Powers

Grattis vännen, detta förtjänar du! :)

Lillebror

Grattis storasyster!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: