Heldag

Idag har varit en heldag med mor och far. Det hör inte till vardagligheterna att de kommer in till staden och hälsar på.
Vi har gjort hela staden. Fy fan, säger nog vi alla tre.
Mamma är som en iller runt i affärerna. Pappa står med händerna i fickan och mest bara står.
Jag är nånstans där mittemellan. Försöker synas så lite som möjligt.
Efter både Gina, Cubus, MQ, Vero Moda, ja alla de där nya, så hittade vi en fin tröja till lilla mommi.
Hon fyller 75 år nästa onsdag, sedan på söndag tror jag vi för första gången kommer vara hela tjocka släkten samlad för att fira henne. Det kommer bli skoj att se alla!

Efter hemska staden blev det besök på Servicegruppen. När jag var liten fick jag alltid med mig något därifrån, men min charm verkar ha stannat av. Vi fick med oss några lådor frukt i alla fall...

Sedan blev det Jula och pappa köpte sin motorhållare. Nu jävlar ska han rigga upp i köket och börja renovera motorn. Skämt åsido, men det skulle se kul ut.

På Buketten tvingade jag på mamma nya blommor och nya krukor. Usch vad grym jag är!

Nu är jag hemma och nyskiten, och jag kom på mig själv nu att jag inte fick med mig något hem!
Fast än att det var bland de första gångerna jag sett massa fint ute i affärerna.
Det fanns ju oversizeshirtar nästan äverallt, men min hjärna fungerar inte så.
Den är spendera-låst.

Nu ska jag sitta och vara lite småsur på att Danne inte ringt mig.
Sedan ska jag fundera om det är värt att dra fram teven och installera det nya modemet.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: