En sån dag

En sån deppig dag, precis som söndagar brukade kunna vara.
Ligger kvar och trynar i sängen till fram emot två, sedan tar man täcket och kudden förflyttar sig några meter och bäddar ner i soffan framför Family Guy.
En kopp kaffe. Tre koppar kaffe.
Sen ligger man bara kvar där, tycker lagom synd om sig själv och tänker på hur gott det skulle vara med chokladbollssmet.
Jag till och med drömde om smet inatt!

Jag är från och med nu arbetslös.
Ett nytt boende för vår del vid det här laget är lika långt borta som maskrosorna i dikeskanten.
En Moltas börjar för första gången någonsin kännas osäkert.
Men det är tur Danne är övertygad. Han ska ha en Moltas.
Hans lösning är enkel, jag får bli lyxhustru till den dag jag hittar mig ett passande arbete.

Imorgon börjar sökandet efter ett nytt jobb.




Killzone 2

Kanske jag skulle ta och lära mig spela Killzone 2?














KOMMENTARER:
Madde

Haha jag diggar Dannes lösning :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: