Svårt

Åh nu blev det svårt för mig. Ska jag slösa min dyrbara tid på ett så dåligt program som Ullared eller få inspiration som att spika upp kuddar på väggen genom Sveriges fulaste hem?
Danne har inget att säga till om för han har, som lillebror säger; köpt Deer Hunter från Pirate Bay.

Han har varit hemma med mig idag för han är tussig.
Vi skulle se en film så vi satt och tittade igenom trailers på de flmer vi hade att välja mellan på Youtube.
Konstigt nog fastnade vi för Frontière(s).
Ingen av oss har någon försmak av thrillers, skräck eller andra hemskheter, den perfekta filmen är en film som Up!

Så fy fan i hela satans jävla helvete! Rent ut sagt.
Det var den äckligaste, vidrigaste, blodigaste, nervpirrande film vi båda någonsin sett.
Den slog Hostel med längder, en film som jag såg 45 minuters undertexter utav.

Förstår ni?


Förstår ni?!

Det enda dåliga, förutom att den inte var lika gullig som Up var att den är Fransk.
Jag kan inte med Franska som språk, det är så otroligt fult!
Synd bara att de gör så mycket bra film...


Det blev inredning med Simon och Tomas.














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: