Nu eller imorgon

Nu gör jag såhär. Vinner jag inte drömvinsten på Lotto ikväll så söker jag arbete på Svenska Dagbladet som Prenumerationssäljare.
Just nu gör jag allt för att slippa vara arbetslös och fast vid Arbetsförmedlingen.
Ni har väl inte missat Aftonbladets granskning kring jobbcoacherna?
Var jag tveksam innan så gissa vad jag är nu!

Och eftersom jag inte verkar kunna få jobb genom bloggen så verkar det som det är McDonalds eller SVD som står på tur för min del. Men bättre det än inget.
Ekonomen i mig säger att det är dags nu.

Fast jag hoppas ändå på Drömvinsten.

Igår såg vi på Brüno.
Jag säger inget mer, länken till Youtube finns här eftersom inbäddning är inaktiverad.


Büno

Lägg märke till att det är en Svensk med i filmen, Gustaf Hammarsten!

157 miljoner...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: