Lätt gott snabbt

Eftersom jag inte har något intressant att skriva nuförtiden förutom att jag söker jobb så tänkte jag skriva ner en otroligt god maträtt. Man kan givetvis utveckla eller inveckla den hur man än tycker, här är mitt godaste tips:

Champinjoner, eller helst skogschampinjoner
Korv, kryddig, stark, lunchkorv. Jag använde lunchkorv
Matlagningsgrädde
Crème fraîche

Mushroom soy
Kantarell Fond
Salt
Peppar
Vitpeppar
Santa Maria Forest Blend Krydda + BBQ & Grill Mesquite (Se tidigare inlägg ->
)
Vit Fiberpasta eller annan pasta man gillar.


MUMS!


Kanske inte ser så mysigt ut, jag bjuder på denna restmatlådebild.

Börja med att borsta svampen. Skiva den och stek den sedan i massor av smör. Tänk er Per Morberg!
Töm på Mushroom Soy eller annan soja på så svampen får ta ordentligt med smak.
Skiva korven och släng ner bland svampen.
Häll i grädden och friachen.
Krydda och smaka av med kantarellfonden.
Man kan även ha i honung för en sötare smak.
Koka pasta.
Done.












KOMMENTARER:
maria

fan linn gnugga det i fejjan på mig gör det!! Här har man inte ätit sedan i söndags pga av helvetisk taborthalsmandlarnaoperation!! DE DÄR SER SÅ JÄVLA GOTT UT!!!!!!!!!!!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: