Vårat projekt

Idag har vi redovisning av vårat viktiga Projekt nere i Badhusparken.
Det går ut på att göra reklam för våran medielinje som Jämtlands Gymnasium ändå vill ta bort. Göra reklam för oss själva. Kanske är det just av den anledningen jag valde att stanna hemma i min säng idag. Läraren tror seriöst att vi kan få jobb av det där, men jag skulle inte tro det.
Är hemma och städar och slipper alltså stå där och skämmas i kylan.
Stackars er som är där!

Danne fyllde år igår, det betyder att det blir tårta idag när han kommer hem. Svärföräldrarna ska komma hit, de är därför jag måste städa. När jag är hemma själv är det ingen som hjälper till, lätt att allt bara ligger kvar då.

Känner mig stolt faktiskt. Jag gjorde ett fördjupningsarbete om Rastafari till Religionen, bara för att jag inte var med i någon grupp och redovisade muntligt. Fick tillbaka respons på mitt arbete snabbare än kvickt, VG med ett sådant där jävla plus i kanten! Så slutebtyget i Religion blir VG, och jag kan nog räkna på en hand hur många gånger jag varit på de lektionerna!

Riskettan idag, efter tårtan drar vi hem till Laxsjö!

Hej då tjejer! Ha en underbar vecka i Turkey medan en annan får vara kvar i Östersund bland pollenallergi och korvförsäljare på stan!
- Madde, ät en kebab för mig!












KOMMENTARER:
Cissi

Tack de ska vi :) Vi ska tänka lite extra på dig när vi äter kebab ;)

Em

Tackar! =)

Madde

SJÄLVKLART!!!! Ska äta kebab för alla ;)!



Haha tack, syns om en vecka <33333333333333

Anonym

Ville bara påpeka följande;



Jag ogillar



Chiuauor.



Vad är det? Låter ju som Microsofts nya spelkonsol, som skall stå att bli Xbox ersättare. Jag tror bestämt du menar ehum Chihuahuor. :)

Jag

Anonym: Du ser, jag hatar dom så mycket att jag inte ens orkar bry mig om hur de stavas!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: