Två saker kvar nu

Fan vad jag är duktig, nu förtjänar jag verkligen godis ikväll! Mycket!
Har gjort min faktaartikel.
Tog samma uppgift som jag skrev om televisionen till Historian och hoppas den är faktaartiklig nog!
Sedan har jag skrivit den genom tidernas sämsta projektrapporten.
Jag bara klagade och wajnade, det blev en mening under varje punkt.
Resultat: Det visade sig bli redovisning i Badhusparken den 15 maj ändå. Jag var inte med, hade riskettan.
Så skrev jag verkligen, orkar inte lägga ned någon mer tid på Johannes nu.

Jag har två saker kvar i skolan, sedan kan jag kalla mig arbetslös!
Två prov, båda i NK.
Måste hitta min fördömda mössa också, samt lämna tillbaka alla böcker, det sista jag vill är att bli skyldig skolan pengar!

Torsdag den 28 maj - bye bye skolskithelvete!












KOMMENTARER:
★ Lisen

Visst är det härligt att bli klar med det där nu? Ah 2 saker kvar snart kan du stryka skolan på "att göra"-listan!



Nej det är ju en dum idé att vara skyldig pengar om man vet vart man har böckerna!



Sköt om dig!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: