This must be it

Jag ska aldrig önska mig något när klockan visar lika-lika.
Gobben min jobbar och sliter än den fan och kommer inte hem till lilla mig som behöver all slags pepp till morgondagen.
Tidig morgon följd av en fruktansvärt lång håltimma för att avrundas med lite Projekt och Företagande.
Vet inte om det kan bli just mycket värre.
Sedan har jag dubbellektion på körkskolan.


Röyksopp - This Must Be It

I was expecting something pure
With a golden hair
Arms full of bracelets
And smoke in the air

And they talk
And they dance

Here comes darkness
Just afternoon
Waiting for a sign
If I survive
I’ll worship the moon
Or something Anything

This must be it
Long for bliss
First it was so quiet
Now I know I’m not alone in here
(And they talked, And they danced)


Fantastisk låt som går om och om på Spotify, älskar Röyksopp!
Kopplade in stora ljudet idag också för jag blev så less på klamparna här nedanför...

Nu ska jag lyssna på låten en... två gånger till, sedan lägga mig och dregla på kudden, vänta på att Danne ringer och nattar, sedan dregla lite till.

Vem är du Anonyme kommenterare?!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: