Sista april från mitt fönster

Och med min skruttkamera måste tilläggas...
Förstår inte varför jag latat om och bara kör surdigitalt nuförtiden, men den är liten, enkel och ligger alltid framme!
Bilderna blir kassa som fan, digital zoom även!


Miljöstaden Östersund.

One Hour och sista april är inte stadens starkaste sidor... Även att de tände brasan när solen fortfarande var uppe och smällde raketer! Kan ni ingenting?! Ni har då aldrig varit i Laxsjö på sista!


Lite pang pang.

Allt detta kan man se från min lägenhet, orka gå ut när man behagligt kan kolla på film i soffan samtidigt som man firar sista april! Såg även majbrasor runt om på "Annersia", tre stycken, och i Brunflo och röken från Lugnviks. Sedan såg man raketer från lite varstans över staden. Myyys!

Teleobjektivet på det här så...

Nu ska jag sätta mig i fönstret och sola innan vi drar ut och fiskar!
Danne är täppt i näsan, så det är så synd om honom idag för att han är "sjuk", samt att han har laddat ned demot till UFC, så det lär ta tid innan vi kommer ut...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: