Reggaens tider är här!

Dagen började bra. Naturkunskap och jag fick reda på att jag ligger på G+, trots att jag aldrig varit där! Eva älskar mig! Men det var nog för jag gjorde så bra ifrån mig på miljöprovet. Så nu har vi löst hur vi ska göra med mitt Ekologiprov. Eller var det ekologi eller energi jag skulle göra nu på onsdag? Oj det har jag redan glömt. Orka, jag pluggar på energi!

Sedan hade vi naturkunskap och då dog min dag. Jag skulle tänka på konsekvenserna butter butter. Jag har inte gjort någon redovsining om fördjupning inom religionen. Men det löste jag också, jag ska redovisa för bara läraren, och hon ska allt få lyssna på Rastafari, Haile Selassie!

Åt ingen lunch, så har haft kurrande mage som jag tyckt synd om hela dagen, men ändå gick jag på svenskan och tog emot mitt slutbetyg. VG. Stackars Bolla grinar åt mig, förlåt, men jag hatar gymnasiet och har inte gjort det bästa ifrån mig på fan något. Men det är bara bokstäver, inget mer.

Snart sätts betygen, min mössa är ute på vift. Jag vet inte ens om jag kommer få den till då man tar på sig den...
Vart fasiken den nu är?! Inte ens Lasse visste något... Buhu, jag ska ha pengarna tillbaka ffs!

Imorgon har jag dubbel körlektion och jag måste maila Alee att jag inte kommer imorgon heller!
Så synd, jag missar redovisningen!


Spotify är bra, jag har hittat ett asnajs album.


Reggae Classics från 1989.

Nu hoppas jag bara att min gubbe blir klar med arbetet innan klockan 18.00 ikväll, då skulle de åka hem.
Han är i Sundsvall nu, och jag önskade mig igår innan han åkte 19.19 att han skulle komma idag!












KOMMENTARER:
Anonym

Hi Hi du är bäst.....

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: