Platshistoria

Igår fick jag av Madeleine Moe, ljuspunkten i denna dystra skolvärld, via våra sedvanliga msn konversationer reda på uppgiften vi hade till idag. Platshistoria.
Slog upp Laxsjö på Wikipedia och skumläste. Orkade inget mer.
Idag var vi fyra stackars själar som orkat sig till klassrummet för den tre tunga timmars lektion vi har.
Jag gjorde min platshistoria, det var inte så avancerat och vi fick plus i kanten för vi var där!
Me happy,
äntligen de lönar sig att gå på skolan!
Sedan skulle vi skriva nån artikel om nåt jämtländsk, gick skitsnabbt.
Nu måste jag bara göra Franska revolutionen för att bli godkänd i kursen... kändes hårt!
Även att kärringen trodde att min fina televisionstidslinje var SOFIAAAAS! Den där fina, mäktiga pråliga, mycket tidsnedlagda skiten i paint var hennes! Min dag förstörd!
Därför åkte jag hem med hungrig mage och skickade iväg ett mail till läraren i Projekt, jag pallar fan den inte, så jag är på körlektion då, säger vi.

Imorgon har jag prov i energiskiten.












KOMMENTARER:
Madde

<3333

Du & jag Linn... vi är som ler och långhalm ;) <33

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: