När jag inte vill!!

Läraren, världens kanske mest obildade människa i ämnet har bestämt att vi ska ha prov idag. På min lediga jävla dag. Får han göra så?
Jag hatar honom så det finns inte ord, och nu måste jag in för att göra ett prov jag inte har en aning om vad det handlar om, för läraren, han har bara pladdrat bort våra lektioner genom att säga att det "är så" när han inte haft något svar.

Nu sitter jag här och är så jävla arg på honom. Jag vill inte åka in. Jag vill inte upp på mediahuset. Har inte varit där sedan projektet med ÖP I mars!
Men jag vet att jag skjuter upp det om jag inte åker och gör det nu.
Har packat ihop både boken och nycklarna till skåpet där uppe. Jag ska lämna tillbaka allt nu, jag vill inte dit något mer!
Aldrig mer!

Jag vill inte!
Jag vill inte!
Jag vill inte!












KOMMENTARER:
★ Lisen

=( Då har du sommarlov nu!

Skönt, det är över lilla vän!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: