Magen min

Det är sådana här dagar man bara stänger av larmet och skiter i allt.
Somnar om utan att tänka på konsekvenserna som blir vid ogiltig frånvaro.
Speciellt i dag då vi har de där jätte mega viktiga labbmorgnarna som är så obligatoriska att man får IG i hela kursen om man missar en lektion!

Fy fan vad jag är less på skolan nu!
Magen mår jättedåligt, jag mår jävligt dåligt. Jag är så stressad så det slutar i att jag inte gör något alls.
Det är fel av mig att satsa så hårt på körkortet nu när det jobbigaste är kvar på skolan.
Egentligen borde jag satsa på att få G i Historia, Religion, Naturkunskapen, Projekt och Företagande, Text C.

Idag är jag så låg så funderar seriöst på att ställa in mina bokade körlektioner. Jag vill inte! Hela jag bara skriker, jag vill inte mera!

Det gick inte avboka...


Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: