Madeleine, TACK!

Vem ringer inte mitt under körkortsteorin om inte Alee, läraren i Mediekommunikation.
Han måste ge mig IG i kursen, han ser inget annat. Jag tycker han ser dåligt, jag har haft MVG nästan rakt igenom, men frånvaron på slutet ställde tydligen till det.
IG, jahopp. Fortsatte där på skolan med bruttoviker och rörelseenergier.
Så ringer han igen och säger att han ska vara snäll med mig, gör jag en uppsats om Lee Atwater så skulle jag kanske nå G ändå.
Jag har ingen aning om uppgiften. Drar hem från min viktiga teori så fort jag kan, jag nåste börja om jag ska bli klar till imorgon.

Madeleine, mitt ljus i mörkret är inne på msn. Frågar desperat om hon kan hjälpa mig minnas uppgiften.
Kan ni gissa vad människan gör?! Hon sänder mig hela sitt arbete hon gjort. Hur många skulle göra en sådan sak?!
Madeleine, du är en på miljonen och jag är så glad att jag lärt känna dig!
Du är mirakelkuren mot all sorts depp och dåligt väder, du anar inte vad mycket jag är skyldig dig nu!
Jag ska komma ihåg din födelsedag tills vi blir pensionärer och demensen börjat sätta in, och jag kan glatt vara hundvakt åt din prins när än du behagar!

TACK, Madeleine Moe!












KOMMENTARER:
Madde

Hahaha :D !!!!!!!! ÄLSKAR DIG ! <3

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: