Kort med fuktansvärt intensiv

Jag är redan hemma från skolan. Kvart över åtta hade stackars jag restprov. Lite hade jag pluggat till energin, men det var inte mycket jag förstod.
När sedan muppen som satt och praktiskt taget vaktade oss som skulle ha restprov så sa han att jag skulle göra i ekologi också! Först protesterade jag, men misströsta icke, jag fick göra det ändå!
Ekologi, jag har aldrig förstått något utav de där näringskedjorna, så jag får hoppas att jag gissade rätt!
Sedan skulle jag vara duktig och gå upp på media för att kika om min mössa var där. Kortet har jag tappat bort så jag kom inte in. Stod och väntade ett tag, men även media tycks ha tagit sommarlov.
Gick surt därifrån och åkte buss hem istället för att gå.

Men nu har jag kommit överens med Jennifer att hon ska få öppna åt mig, så jag kan kolla efter mössipössi.
Jag ska kanske ta med mig ett usb minne av något slag och spara på sådant som kanske är värt att sparas på.
Fotona från Foto A och B kursen kanske...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: