Konstutställning

Skrev ett långt inlägg i morse, men jag struntade totalt i driftstörningen som skulle vara precis då.
Jag skrev lite smått om att vi treor på Medieprogrammet har konstutställning i Aulan idag. Där ska vi visa upp resultaten som vi gjort i våra pågående kurser, för att visa de andra, nästkommande eleverna.
Jag har dock inget att visa upp, och jag hoppas att lärarna inte satt upp något heller. En text om flottningen med Folke Boogh som huvudman, hur intressant kan det vara när de andra eleverna stolt briljerar med sina animerade filmer eller skitsnygga fotografier!
Jag kan absolut inte förstå att jag valde text, kursen som jag läste in över sommarlovet för att få ha. Det har varit det värsta ämnet i hela mitt liv. Igår kom jag på mig själv att jag inte varit på ett enda klassråd sedan vecka 3. Det betyder att jag inte heller har varit kvar på textlektionerna.

Jag gick och lade mig efter driftstörningen och vaknade nu.
Historieläraren är sur. Fick ett mail där hon frågade vart alla var idag, att vi hade ett ansvar att nå G, att hon inte tänkte jaga oss och att vi själva skulle kontakta henne. Aldrig att jag åker in till skolan för att prata med henne. Jaggjorde min sista uppgift som hon sa skulle krävas för ett G, och sätter haggan IG ska jag fan sparka henne i sitt Amerikanska arsle!

Och min studentmössa är i säkert förvar. Fyra tums spik och sedan är det bara att smälla upp den på väggen, rakt igenom bara!
Ska jag få klaga lite mer så är det helt sinnessjukt. Ja, det är det! 1000 spänn för något som är snedsytt, sömmarna lossnar, man ser vecken och den är allmänt jävla irritersam hela mössan. Jag får inte bukt med den helt enkelt.

Jag vill ha The Sims 3, nu när jag är arbetslös!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: