En känsla av irritation

Sverige förlorade semin mot Kanada, men det var ju uträknat att de skulle göra sedan tidigare...
Jag har börjat hakat upp mig på min bortkomne studentmössa igen. Jag är så arg nu så armbågarna skakar.
Varför ska jag alltid komma på saker när det är kväll, och framför allt helg.
Hade det varit mitt på dagen och jag haft den här känslan hade jag ringt ABC-gruppen på en gång och wajnat!
Tusan att jag hade!


Jag är så less så less så less på allt vad allt kan heta nu. Jag är till och med less på Danne, han har blåmärken överallt så han kan suga snopp!
Mest le är jag på text. Fel att lärarna kan säga om jag ligger på IG, det måste de förfan veta och då ska de också meddela mig. För nu orkar jag inte göra något förrän jag vet om det är värt mödan. Samt att jag måste göra Undersökande skiten då.

Idag är det precis 20 dagar kvar till betygen sätts, sedan kan man säga att jag är fri, min skoltid slutar då!


Vi får nog kompensation i himmelens dörr...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: