Törs inte...

Att jag inte ska gå på den tre timmar långa historialektionen idag är given. Men resten av dagen hade jag tänkt gå. Den onödiga svenskan, äckliga J och sedan världsdötrista religionen.
Men jag törs inte gå på svenskan idag. Har man varit borta från skolan i snart en månad så tar det emot.
Det ser så konstigt ut. Tycker jag. Tänker för mycket vad alla andra ska tycka och tänka, men bryr jag mig? Nej!
Men ändå, kanske ser jag det mest som en anledning till att få vara hemma ännu en hel dag... Absolut!

En sak till som jag inte heller törs är att gå in på Dexter och kolla min frånvaro.
Det får bli en överraskning till sommarlovet!


Ge mig sommar nu!
47 skoldagar....












KOMMENTARER:
Louise

Jag om någon förstår dig att du tycker det är tungt att gå i skolan, men du är grym som faktiskt är kvar.. Jag hoppade av och jag slåss med näbbar och klor för slippa komma tillbaka till gymnasiet!



Jag kan tänka mig hur tungt det måste kännas för dig.. :(



Och snart är det påsklov med!

annika

Haha ja eller en söndrig måttstock hade jag, frank hade sönder den för ett tag sen. =)



Nej jag fattar inte att man gör så mot djur, såna borde själva få smaka på grytan en gång.

Johanna

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 olika inlägg eller ställ en fråga i frågestunden så är du med i lottningen! :)

Kram

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: