Time Will Tell

Jah would never give the power to a baldhead...
Mmm...mm!

Jävlar! Jobbet jag sökte har hört av sig! Tanken på att telefonen snart ringer får min smoothie att vilja komma ut andra vägen! Vad händer? Jag är inte redo, eller är jag? Det är ju fan perfekt! Jobbet jag tänkt på så länge och dess fördelar!
Ska jag bli telefonförsäljare? Ska äntligen den dagen komma, min dröm ska gå i uppfyllelse?
Man kan alltid hoppas på att de googlar mitt namn och läser detta nu!

Min kamera är grym! Danne fick köpa den åt mig, så igår hade vi lillfirande med kebabrulle och allt!
Han fick en t-shirt med en öring på. Då tyckte han allt jag varit dum som bara beställt den då han ändå skulle köpa vadarsetet från samma butik. Jag hittade på bortförklaring efter bortförklaring, tur jag har en så dum pojkvän.
När min entusiasm i kameran börjat lagt sig så kom jag in i mitt gamla mood igen. Danne satt som en skjuten bajskorv i soffan och tittade mätt på Simpsons.
Jag började bli skitsur för att hans spön stöd överallt i farstun och hans överdragsbyxor legat på golvet minst tre veckor!
GÅ IN PÅ VINDEN!
Där skulle jag haft kameran, men jag tyckte det skulle se för misstänksamt ut att följa efter honom med den hack i häl.
Världens gladaste Daniel släpper ner sina spön och börjar hoppa jämfota och ge ifrån sig små konstiga läten.
Där på vinden hade jag hängt upp hans vadare och nya skor och väskan innanför dörren, så det första han såg då han tände lampan var detta. Han blev överraskad och klagade sedan hela tiden över sitt dåliga hjärta.
Det mest konstiga var att han inte satt med vadarna på sig under hela kvällen då vi tittade på Slumdog Millionaire!
Min pojkvän är ett stort barn, och jag älskar honom.
Samt att han lurade på mig att köpa ett jävla spel åt honom uppe på Onoff igår med. Om jag köper kameran får jag ett spel av dig, lät det... Satan!

Run come crucify the dread...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: