Studier på deltid

Jag orkar inte skolan! Jag verkligen inte alls gör det!
Förra veckan var det lov. Hela veckan innan lovet var jag "sjuk", hela den här veckan har jag varit "sjuk". När ska de börja undra? När får jag bidraget indraget?
Och imorgon fick jag reda på att äckelnaturläraren bestämt att vi ska ha lektion från morgonen (läs 8.15), de är ju bara till för LAB om jag minns rätt! Så jag tänker inte gå! Ska låtsas om som att jag inget vet.
Jag har hur mycket som helst som skjuts upp. Text C är värst. Där skulle jag ha haft en färdig publicerbar text veckan innan lovet. Har ännu inte fått till så mycket som ett verb!
Historian har skjutits upp i snart en månad nu, och nästa tisdag gäller det för att få betyg. Vad ska jag göra?
Matematiken har jag härmed gett upp hoppet om.
Mediekommunikationen- HATA!
Religion, jag har hängt med till nu.
Svenska, har aldrig hängt med. Så onödigt så det finns inte! BLÄ på den!
Projekt och företagande kan jag beskriva med ett ord: Johannes!
Och naturkunskapen, måste göra provet på fredag morgon för att få betyg i den kursen, och så är det ju den okristligt tidiga lektionen imorgon från MORGON!

Jag funderar på att dra ner studietiden till timtid...
Eller kan man bli sjukskriven för stress?

Idag har jag och älskling varit ut och fiskat. Det var mys. Sedan blir det film och mer tårta. Det blev en stoor tårta!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: