Studiebesök på bajshuset

Idag har våran NK lärare bestämt att vi ska på Reningsverket i Göviken. Alla som har varit där säger att det är tråkigt, men jag har mina små förhoppningar. Kanske var det därför jag hoppade ur sängen, smällde i mig två alvedon, somnade om igen och vaknade nu någorlunda pigg- för att kunna åka till skolan och gå till bajshuset!
Se där!

Resten av dagen fattar jag inte alls något om. Lärarna har skickat mail, ringt, skrivit upp tider på tavlan, och bara totalt skruvat till allt, så jag har ingen aning om vad det är som gäller?
Är det sexdag klockan ett eller är det film med Alex då? Eller har vi sexdag först och film med Alex sedan?
Orka.

Superfint väder, betyder att det snart är vår, vår= snart ingen skola!
Jag har ju min fina nedräkning på bloggen nu också!
41 skoldagar är det kvar...

Och april-maj betyder ännu mer, då får vi reda på om det blir några valpar den här gången!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: