Spola inte ner tobak i toaletten!

På bajshuset fick vi lära oss massa nyttigheter. Spolar man ner tobak och andra kemikalier så hamnar de i sjön.
Sen när man ska göda åkrarna med bajset så kommer de ämnena ut i jorden, sen äter och dricker vi i oss det!
Inte nyttigt!
Jag lärde mig också att om inte vatten fanns så kunde man tina snö eller dricka juice!

Det var lugnt så länge vi fick sitta inne i värmen och bara lyssna, men sen skulle vi ju runt och titta på allt det bajsgubben på verket gått igenom.
"Gallret" var värst, och fyyyyyhelvete vad det stank!
Lärar(censurcensurcensur) kan aldrig ha varit med där. Nääää de luktar ingenting! Jo visst!
Hon skulle "på ett möte" så vi fick allt gå runt där i lukten själva.
Efter första varvet förbi gallret där allt de hårda samlades upp så var det en surmulen klass som följde efter resten av rundturen.

Jag gick sedan hem, orkade inte med någon föreläsning.
Spelade bort lite pengar på Bingo nyss... Skitkorv!
Har egentligen jättemycket jag ska göra men jag har bestämt att det är vilodag idag!
Ska till Lugnvik sedan och planera 50-årskalas och jag och Daniel har inte gjort något av det vi skulle göra till idag.
Skitkorv på det med!

Korvstroganoff












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: