På lätta moln

Lär älska hungerkänslan. Älska den.
Alltså fyfan vad sugen jag är. Det är inte långt ifrån att jag går och gräver upp chipsen och bågarna jag slängde!
Sitter här och lyssnar på Kalle Baah, försöker få energi och pinar i min det gröna viktminsknings teet jag löpte, som hittills absolut inte visat någon effekt mer än att man blir törstig som tusan av det.

Idag har jag sökt nytt jobb.
Sista ansökningsdag är inte förrän i maj, så tills dess lär det hinna in 700 ansökningar som passar bättre än lilla mitt skrala cv. Men jag vill ha det! Jättemycket!
Det andra jobbet som även tvingade mig till anställningsintervju har ännu inte hört av sig.
Seriöst intryck måste jag få säga!
Jag funderar på att söka ännu ett.
Sedan fick Tjomp mig på andra tankar... Gul, arbetstidsförkortning, 600 000... hmmm.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: