Östersund släcktes ned


Termosen innan släckning.



Termos efter

Via direktkontakt med Laxsjö samtidigt som den maffiga termosen slocknade kunde pappa konstatera att det var mörkt hos Lasse Svensa i byn.
Det var först en kvart senare resten av staden slocknade, så här i Östersund blev det 45 Minutes istället för One Hour.
Eller Frösön var såklart före, alla gatlampor slocknade!


Frösön- mörkt. Östersund- som vanligt


Östersund i "mörker", med termosen till vänster.
I Badhusparken tändes facklor. (Till höger)



Jag hade visst fått min studentmössa!

Jobbet ringde igår. Det var kö och de behövde folk genast. Aldrig i livet att jag skulle ställa upp!
Hör de aldrig av sig annars så får de skylla sig själva. Duger jag endast när det är kaos kan de dra åt helvete!
Jag vill jobba!












KOMMENTARER:
annika

härliga bilder

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: