Nu kan jag inte hålla mig längre!

Dannes paket har kommit så nu ligger det bara på Statoil och väntar på mig.
Det känns enormt jobbigt, jag kan inte ens föreställa mig hur mycket paketet kommer väga, och det är en bit att gå.
Jag kan se det som kompensation för att aldrig vara på gymmet.
Samt, jag har påbörjat en smoothie-diet, ska bara dricka goda smoothisar så nu har jag lärt mig hur hushållsmaskinen fungerar!

Jag väntar på att Danne ska komma hem från jobbet... Då ska vi åka vi upp till Onoff, jag har fått en fixidé att jag vill ha en digitalkamera. Det är så jobbigt att släpa med sig storEosen varje gång det ska till att fotas i mindre proffskalor, som det tyvärr blivit nu på senaste dagar. Fan jag skulle ha valt Foto B!


Denna, en Nikon Coolpix S52 vill jag ha!
Det braiga är att den även har videofunktion, så nu kanske jag blir en videobloggare! NOT!
Den blir perfekt då jag och Danne har våran lilla bullis! *Drömmer*
Ska bara se till att han köper kameran till mig, så slipper han få dåligt samvete då jag redan köpt present åt honom.
Jag får väl köra med glömt-plånboken-hemma-trixet eller nån annan dum bortförklaring, som det som oftast blir hemma hos oss då jag är så snåååål!
Nu är det bara sex dagar kvar till 4-årsdagen, men jag kommer inte kunna hålla mig så det är lika bra man undanstökar presenterna idag.



Allt detta ska min fisketokiga  vän få av mig. Beställde från Cykel & Fiskecenter i Skellefteå i måndags, och det har redan kommit. Emergerskorna var slut, så de skickade ett par andra, Vision Flywater sko, 200 kronor dyrare men till samma pris!
Riktigt schysst!

Nu ska jag iväg och hämta paketet! Sedan börja på Religionsläxan, sen göra en... smoothietårta?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: