Lång skoldag

Det är inte ofta man är på skolan 12 timmar. 12 jävla timmar. Från 08 till 20.
Vi håller på med bilagan till Öp, och den som inte läser den!

Egentligen har det varit en händelsefylld dag.
Carro har fått parkeringsböter.
Emelie blev moster! (Mallig är hon allt!) Grattis!
Jag hörde Nk läraren säga att jag kan fixa det om jag är med på det som är kvar. Hon som man bara hört varna för IG jämt, jämt, jämt. Nu tycker jag om henne lite mer!
Johannes som var så noga med att man skulle söka ställningarna till vårat projekt hade satt ut mig på en position utan ansökan. Tänk att få ett jobb utan att söka det! Han positionerade ut mig på Teknik. Jag var en av få teknikorädda tjejer som fanns! Jippie, jag tycker nog om honom lite mer också.

Jag skrev klart mitt personporträtt på mindre än 10 minuter, så egentligen, vad rä det jag gått och skjutit upp?
SKÄRP MIG LINN!
Sedan drog vi hem, skjutsade hem Hansson och Rebecca.
Vad fan skulle vi göra då grafarna har fullt upp med sina msn kontakter och Bildagboken? Blev så le!
Ändå är det dom som får all uppmärksamhet i Öp. GrisÖp!

Ringde jobbet i måndags. Vill jobba imorn till på måndag. Men mig ringer de inte, nejdå! Istället ringer de å tjatar på andra!
Undra om jag ska ge upp Manpower?

Fick hem mitt paket nyss också. En jättefin svart blus som jag ska ha på 50-årskalaset. Orangea stövlar som kommer passa perfekt till min Bergans rock. En asfräck Adidas hood. Ballerina skor. Leggins, vita som jag kan ha som långkalsonger. Halsduk och halsband, samt en topp, men den kan man använda då man ska vaxa bilen. Jag såg ut som en korv i den.

Imorn ville brodern ha med en att Bowla, se då vad det blir! Sjukt länge sedan!

dagar kvar!!!












KOMMENTARER:
Emelie

Förlåt om jag tjatade mycket om det på skolan och så, men det är ju trots allt våran första lilla bebbibooo, och jag är ju så glad =D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: