Inget fredagsmys

Hela veckan har jag väntat efter fredagen. Eftersom jobbet inte verkade vilja ha något med mig att göra hade man ju sina planer på hur mysigt och lugnt och skönt det skulle bli att inte jobba en helg.
Så ringer de... Jag känner mig inte anställd, jag känner mig snarare som en inhoppare som kan ställa upp när det är stressigt, och jag har aldrig sagt nej till ett jobb, aldrig!
Så samma tider som förra fredagen. 20.30-05 härliga 00!

Jag har svinit ont i skallen och har mått illa hela dagen. Men det var inte därför jag var hemma idag. Idag är det löjltext, och nästa torsdag är det deadline på texterna. Jag funderar på att kanske börja snart, men problemet är att jag inte vet vart jag ska börja...

Danne ska ha iväg mig på Bronappet  imorgon. Pimpeltävling klockan 11, undra om jag är pigg nog?

Samt att jag inte har hört något från det andra jobbet. Funderar på att söka ännu ett...

Cafébiträde?












KOMMENTARER:
Louise

Usch hoppas du mår bättre snart då!

Hemskt dem ringer samma dag och frågar, det känns inte så seriöst. Eller dem kanske är desperata?



Hoppas han vinner nu då!

kram vännen!

annika

Ja han är en riktig liten charmör, ja jag köpte det på rea =)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: