Fira med violtårta!

Idag är det den 10 mars.
Det betyder att det är hela fyra år sedan jag träffade min pojkvän Daniel.
Självklart ska vi passa på att fira och vara extra onyttiga ikväll, så det blir en Violtårta från Tages!
Man måste köpa Violtårtan där, ingen gör den så god som dom!

Intervjun igår, gick bra! Han som frågade ut mig hette Jon och var lika gammal. Det blev snarare ett 30-minuters helt vanligt snack. Väder, fiske, fotboll och Jannez!
Han visade mig runt där och helvete vad stort det är på Frösöstrand. När jag skulle gå ut började jag gå åt fel håll, han rättade mig. Gick åt hans beskrivna håll och hamnade i någon källare. Jag har aldrig haft mer panik i hela mitt liv!
Så nu ska de höra av sig i slutet av veckan om jag får det.
Jag vill verkligen ha det nu efter att ha sett hur det är och hört hur det går till, jävlar vad jag ska bli rik, jag ska bli bäst! Sedan ska jag bli förflyttad och bli chef över företaget!
Men samtidigt vill jag inte att de ska höra av sig, jag kommer aldrig hitta tillbaka till dit vi ska vara! Och tänk bara luncherna! Hitta köket! Tur det bara ett är 4-timmars pass! (som man f.ö. tjänar runt 600 kronor på.)

Karin har hört av sig! I sommar blir det utställningar, hon kunde även tänka sig åka till Vännäs, för då det blev närmare för oss!

5 av 17 kom på historian i morse. Vi makes Liz sour cream and onion!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: