Bergans of Norway

Direkt efter matematiken knatade jag ned till min favoritbutik Aloha här i stan.
De har bytt ägare nu, så stamkundsrabatt är ju bara att glömma... på ett tag.
I alla fall så öppnade jag plånboken och köpte jackan jag suktat efter.
Föreställt mig den i olika väder.
Den är bara perfekt!
Bergans of Norway Myrull Lady Coat.


Den är figursydd, men på mig än så länge syns inte det!

Nu är jag ledig alla måndagar framöver! Läskigt skönt! LEDIG!
Avslutade Matte B kursen idag.
Nu kan jag ägna tiden åt annat, kanske viktigare saker än att bara sitta och veta att jag kommer få ett IG i vilket fall...

Man kanske ska ta och börja med Religionen?

Snaaaart!












KOMMENTARER:
Louise

Kul med nya kläder, jättefint! :)

Men är du go eller? Här säger du att du är fläskig & sånt men vafan ser du detta "fläsk" någonstans?! Inte på dig iallafall x) knasboll!



Skönt med ledig måndag, det har jag med! :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: