Är det världens bästa magsjuka?

Inte världens bästa, men den hade inte kunnat komma mer lägligt.
Danne har varit hemma och magat hela dagen så har jag sjukat. Han har gjort det, jag har bara haft känslan, så det är lika bra att vara hemma i beredskap, samt att man vill ju inte smitta någon om det går något nu.

Och då är det lika bra att vara hemma och vila imorgon med, jag har ju som sagt inget att bidra med till bilagan till ÖP.

Jobbet har ännu inte hört av sig. Det börjar kännas som det är nästan lika bra. Varje gång jag ska in och kika mailen håller jag på bajsa på mig av nervositet.
Men då är det bara att läsa igenom alla mail från Karin så blir man lugn.
Det känns som det blir av nu.
I maj kommer Gudrun paras, och sedan ser de att vi är rätta ägare till en Engelsk bulldog till hösten.
Jag längtar! Det är väl inte förrän då man kan börja fungera normalt.
I maj blir det Österbybruk, sedan Vännäs, kanske Alfta, Sundsvall, Östersund/Svenstavik.



Finaste Gudrun!

50 skoldagar kvar!












KOMMENTARER:
Louise

Tråkigt att jobbet inte har hört av sig, Fan jag hatar när man väntar & väntar :(



Krya på dig!

kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: