Teorin äntligen avklarad

Idag gjorde jag det, tog alla faser i ett svep och klarade sluttestet på första. Något stolt jag känner mig - är det tur eller skicklighet?
Nu återstår bara att ringa på körskolan och be om datum till Vägverket.
Nervigt!
Damerna var ju på långlunchledigt då jag satt där med alla gröna prickar, så jag orkade inte stanna kvar för att visa min bragd.

Sedan åker vi hem till Laxsjö under midsommar. Danne ska fiska, fan att han ska! Köper man en linjävel till flugspöt för 1000 spänn ska man fanimig fiska också!

Jag ska jobba tre veckor, kanske fyra, kanske fem, vem vet.

Innan vi kan dra iväg måste vi vänta på sms aviseringen till Dannes mobil som kommer idag.

Livet är underbart! Klart det är, skolan är ju slut!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: