Studenten

Igår firade jag och älskling min student. Så nu har jag tagit studenten, på helt eget sätt och vis!
Vi började med en smarrig middag - korvstroganoff, Dannes favorit.
Sedan blev det massa Ben & Jerrys glass, ostkrokar och godis. Vi såg en film och hade det bara väldigt mys!
RocknRolla. Riktigt cool film med häftiga kameraeffekter och snabba vinklar, en fartfylld komedithriller. Sevärd!

Jag fick även en Studentbulle av Daniel, han är så söt,  och lovade att nästa gång, är det en riktig bulle!


Min studentbulle!

Danne åkte för precis en timma sedan ner till Borlänge. Han vet inte hur länge han blir borta och det är det som känns så jävla jobbigt. Kommer han inte hem till helgen åker jag nog till Laxsjö och jobbar... men så är det den där förbaskade körkortsteorin!
Är bara den kvar nu, sedan ska vi boka VV!

Gul












KOMMENTARER:
Wera

Grattis grattis grattis! :)

Spelar väl ingen roll HUR man tar studenten, bara att man gör det ^^

Jag tycker iallafall att du förtjänar det! ^^

jessica

grattiis :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: