Osäkert

Svaret jag fick var inte det jag ville höra. Det var inte heller helt uteslutet, men med tanke på de gågna veckorna skulle jag tro att det är en ytterst liten chans att hon nu är dräktig.
I sjunde veckan, har jag läst, börjar man kunna se fostren i magen, hur de tar form och hur de sparkar.
Tydligen hade hon ingen mage. Skendräktighet likaväl.
10 juli är datumet som den planerade födseln äger rum, så först då får vi veta säkert.

Nu ska jag gå upp på färn. Jag och mamma delade på den här dagen så hon fick ta från morgonen så avarbetar jag eftermiddagen.

Kom igen Kelly!












KOMMENTARER:
★ Louise

Jag håller tummarna på att hon är dräktig och att du ska få en liten hund snart =)

Madde

Ja fan! HUNDJÄVEL BLI PÅ SMÄLLEN NÅN GÅNG!!!!

Vill ju att du ska bli mamma nån gång :D <333

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: